Vuosi sitten, Wezevossa, keskellä Puolaa, kesäyön ollessa kauneimmillaan, kävimme tämän kappaleen kertomaa vuoropuhelua .....

 

V__5A55_2-normal.jpg"Sä pyysit multa mun kättä, sen oitis mä lupasin.
Mut parasta on varmaa varoittaa, sä saat paljon muutakin.

Saat myös mun heikon selkäni ja itsepäisen pään, 
mun jyrkät mielipiteeni,niin et pääse kyllästymään,
et pääse kyllästymään.

Tahdon sä sanoit, sun tahdon, et epäröi,
tahdot siis tällaisen, näin ristiriitaisen naisen,
sun maailmaasi. 

Tahdon tään miehen, tahdon, en epäröi,
tahdon tään tällaisen, näin rakastavaisen miehen, 
mun maailmaani.

Se maailma alkaa nyt.

Sä pyysit multa mun seuraa, sen mieluusti lupasin.
Mut parasta on varmaan varoittaa, ​sä saat paljon muutakin.

Saat myös mun oudot ystävät, perheen, exät ja työt,kirjavat historiat
ja sen yhdessä valvotun yön, valvotun yön.

Tahdon sä sanoit, sun tahdon, et epäröi,
tahdon siis tällaisen, näin ristiriitaisen miehen,
sun maailmaasi. 

Tahdon tään naisen, tahdon, en epäröi,
tahdon tään tällaisen, näin rakastavaisen naisen,
mun maailmaani.

Se maailma alkaa nyt."

http://youtu.be/EsU0mUrnkZU